Hi Heyuppers, thank you for participating in the March smartphone tryout vote. The results will be announced shortly. Looking ahead, we’re seeking your input for the next tryout.
We’ve noticed interest in earbuds, including recent launches of open and AI earbuds. April also brings promising gaming products. Which product trends should our community consider?
➡️Drop recommendations via our Make-A-Wish Portal
➡️Cast like for existing wishes list (Likes = higher nomination chances!)
If you know of products we haven’t featured, please let us know. Page top likes will be considered for the nomination list. Furthermore, we’re exploring the creation of a Tech Advisory Squad. This group, comprised of tech-savvy members, would help curate worthwhile products for our community, track industry trends like a pro, and want to save peers’ research time. If you’re passionate about new tech and interested in joining this advisory Squad, please share your thoughts and express your interest.
Hola Heyuppers, les agradecemos su participación en la votación de la prueba de smartphones de marzo. Los resultados se anunciarán en breve. Mirando hacia el futuro, buscamos su opinión para la próxima prueba.
Hemos notado interés en auriculares, incluyendo los recientes lanzamientos de auriculares abiertos y con IA.
Abril también trae productos de gaming prometedores. ¿Qué tendencias de productos debería considerar nuestra comunidad?
➡️ Dejen sus recomendaciones a través de nuestro Portal Make-A-Wish.
➡️ Den “me gusta” a la lista de deseos existentes (¡Los “me gusta” aumentan las posibilidades de nominación!)
Si conocen productos que no hemos destacado, por favor háganoslo saber. Los “me gusta” principales de la página se considerarán para la lista de nominaciones.
Además, estamos explorando la creación de un Equipo Asesor Tecnológico. Este grupo, compuesto por miembros expertos en tecnología, ayudaría a seleccionar productos valiosos para nuestra comunidad, a seguir las tendencias de la industria como profesionales y a ahorrar tiempo de investigación a nuestros compañeros. Si les apasiona la nueva tecnología y están interesados en unirse a este Equipo Asesor, por favor compartan sus ideas y expresen su interés.