.muchas gracias por la información, espero algún día poder dar mi reseña

10 days later

Great, I’m looking forward to trying out the devices and doing real, honest reviews.

14 days later
6 days later

Heyup Muchasgracias.se agradece siempre la ayuda que nos brinda esta página web son los mejores❤️❤️😊

a month later

Heyup merci pour tous ses tips ! J’ai tellement hâte de tester un nouveau produit avec Heyup. J’ai eu l’immense plaisir de tester l’aspirateur robot eureka j15 et j’en suis totalement accro. Sans vous je ne l’aurai peut être jamais essayé, je ne savais pas que la marque eureka était aussi qualitative ! Ça m’a donné envie d’essayer d’autres produits Eureka. Merci infiniment Heyup ❤️

5 days later

Heyup Bonsoir, Merci pour tout ses conseils. Top de nous aiguiller

5 days later

Yo fui seleccionado perdon por no poneme atento la verdad no tuve internet me gustaría ser probador todos los productor red Magic10 one plus 12 etc

RichardXD2001 no escribas tantos mensajes que saturas el foro, acabo de borrarte las 4 ultimos. En que fuiste seleccionado?

23 days later

Can’t wait to do my first review. Is a written review the only way to submit a review or could we do a video review say like a YouTube video or something like that?

InfectedSonic you can write, post pics and videos. Take a look a review section and you can check other users did

Man i wish i get picked once so i can do my first review

Hope to be picked for reviews.